Popular Posts

Friday, April 27, 2012

27 APRIL 2012 - MAJLIS PERPISAHAN PN. JARONAH BT. ATAN ( PEMBANTU TADBIR N17 SMKTUN )


MAJLIS PERPISAHAN PN. JARONAH BT. ATAN
PEMBANTU TADBIR N17 SMK TAMAN UNIVERSITI
TARIKH : 27 APRIL 2012 ( JUMAAT )
TEMPAT : ANJUNG WAWASAN SMKTUN
MASA : 10.00 PAGI - 12.00 TENGAHARI 
( gambar di atas - K.Jaro bersama adik beradik staff SMKTUN ) 
























Pn. Jaronah Atan atau lebih mesra dengan k.Jaro telah dinaikkan pangkat dan berpindah ke SBP Batu Pahat. Doa saya semoga k.Jaro bahagia dan gembira bertugas di tempat baru. Sesungguhnya begitu terasa ketiadaan beliau kerana kami suka bergurau... Untuk hilangkan stress saya selepas keluar kelas, merekalah tempat saya 'melepak' menghilangkan hawa 'panas' kelas... Semoga kasih sayang antara kami masih berterusan dan berpanjangan sehingga akhir hayat kami membawa ke syurga Allah... Saya maafkan dan halalkan segala-galanya... Makanya juga, maafkanlah dan halalkanlah juga dari saya kepada akak selama perkenalan kita... Moga rahmat dan redha Allah sentiasa mengiringi perjalanan hidup kita...

✿ܓ"KASIH SAYANG adalah ANUGERAH ALLAH,
mempunyai KASIH SAYANG adalah FITRAH ALLAH,
menghargai KASIH SAYANG tanda BERSYUKUR kepada ALLAH...
Melahirkan KASIH SAYANG adalah PETUNJUK dan HIDAYAH ALLAH, berada dalam KASIH SAYANG umpama dalam SYURGA ALLAH..
Semoga kita semua mempunyai, memiliki dan berada 
dalam KASIH SAYANG dan RAHMAT ALLAH"✿


No comments:

Post a Comment