Popular Posts

Wednesday, January 2, 2013

MODUL TOPIKAL PENDIDIKAN ISLAM TINGKATAN 4 & 5





Ucapan Tahniah dan setinggi penghargaan juga terima kasih atas segala usaha dan kerjasama semua panel Bengkel Modul Berfokus SPM dalam menghasilkan modul topikal Pendidikan Islam ini. Semoga segala penat lelah mereka diganjari Allah dengan sebaik-baik ganjaran.


Tidak lupa ucapan setinggi terima kasih kepada GC Khairul Anuar Hj Ramlan kerana tekun dan sabar dalam kerja-kerja akhir pengeditan. Sesungguhnya saya amat yakin pulangan sebaik-baik ganjaran untuk beliau di atas jerih ketekunan itu... 

Juga setinggi penghargaan kepada pegawai UPI PPDJB Ustaz Amirulhakim b. Mahfudz di atas sokongan penuh beliau kepada program yang dijalankan. Semoga Allah limpahi dengan rahmat dan keberkatanNya.

Semoga anak-anak didik kita kan cemerlang &
menjadi jariah untuk kita semua bersama,,,

InsyaAllah ... Amin...

Kepada sekolah yang telah menempah modul-modul ini, diharap dapat mengambilnya di Surau al Faizin SMK Taman Universiti. Untuk cetakan pertama Ustazah Yasirah Yazid yang akan menguruskannya. Sila berhubung dengan beliau di talian 019-7767349

KLIK : 1 JAN 2013 - PENDAFTARAN PELAJAR TING.1 & KAA

KLIK : 20, 21 & 23 NOV 2012 - BENGKEL PEMBINAAN MODUL BERFOKUS PENDIDIKAN ISLAM SPM DAERAH JOHOR BAHRU

2 comments:

  1. Assalam ustzh,
    Bleh x pos kt sy senaskhah modul topical pi ni kt sy?
    Contact sy jihady05@gmail.com.Syukran

    ReplyDelete
  2. ASSALAAMUALAIKUM. USTAZ/USTAZAH, BERAPA HARGA SETIAP MODUL TU? CARA PEMBELIAN BAGAIMANA KALAU LUAR DARI JOHOR? NI EMAIL SAYA: insanajaib@gmail.com. SYUKRAN.

    ReplyDelete