Popular Posts

Sunday, September 16, 2012

SAYA & MAK LIMAH & SPBT....


KEM MUKHAYYAM BAHASA ARAB KAA TAHUN 2012
TARIKH : 15 SEPT 2012 
TEMPAT : SMA QURAN WADDIN


15 SEPTEMBER 2012 
Bertemu Mak Limah yang merupakan Pengerusi Panitia Bahasa Arab Daerah Johor Bahru... Setelah 7 tahun terpisah, ini kali kedua kami bertemu... Seorang pengetua yang banyak mengajar saya cara bekerja ketika 10 tahun yang lalu di awal perkhidmatan saya sebagai seorang guru... Hikmah Allah temukan saya dengannnya, walau pedih hati dan telinga kerana sentiasa di"kejar" dan kadangkala di "bambu"... saya menerima "bambuannya di depan 150 orang guru itu" dalam keadaan memberontak dengan azam saya pasti lakukan yang terbaik atas segala yang diarahkan... ( sedih hati kerana kekadang bambuan itu tak sepatutnya utk saya dan kadangkala bukan atas kesalahan yang saya lakukan )...   Mungkin ketika itu saya masih muda , tengah rajin dan dalam proses belajar, makanya saya belajar dan belajar...  Hasil didikannya inilah, saya belajar bekerja..  Terima Kasih Puan... Saya sentiasa doakan puan untuk kita sama-sama di akhirat nanti... ( Saya peluk dan cium dia dalam kasih saya )

SAYA & SPBT ( 2004-2007 )
KEMAS... KETIKA SEMUA BUKU TEKS DIAGIHKAN...

PENUH...  AKHIR TAHUN SETELAH PEMULANGAN BUKU ...

 DI SINILAH SEGALANYA BERMULA...

  DATA KELAYAKAN PELAJAR...

  CARTA ALIRAN SPBT...

 FAIL-FAIL BORANG KELAYAKAN...

RAK BUKU TEKS...

COFFEE CORNER...

 MEJA SAYA DI BILIK SPBT...

SAYA 10 TAHUN YANG LALU...

Jadilah orang yang bermanfaat ...
yang memberikan manfaatnya kepada insan lain...

KLIK : 15 SEPT 2012 - MUKHAYYAM BAHASA ARAB PMR 2012

No comments:

Post a Comment