Popular Posts

Monday, September 3, 2012

ORANG TUA & KASIH MEREKA ...


Ada ketika ketegasan seorang ayah membuatkan kita merasa bosan 
dan kurang senang malahan ada yang membenci... 
Tapi tahukah kita apa yang tersimpan di lubuk hati seorang ayah?

Kadangkala ayahlah orang yang paling tersentuh hatinya
 dan paling menyayangi anaknya melebihi si ibu...
Cuma ada masanya ego dan tak sangat menunjukkan kasih sayang kepada anak-anak
 membuatkan kita tidak sedar betapa sayang dan kasihnya 
seorang ayah kepada anak-anaknya...

( mengalir air mata melihat gambar ini... 
betapa sudah tuanya orang tua saya,
 namun getir hati dan perasaannya hanya Allah dan dia yang tahu... 
saya hanya mampu doakan yang TERBAIK untuknya )


HARI TERAKHIR RAMADHAN 2012...
BERGAMBAR SEBELUM BERANGKAT KE PENANG...
( Melihat foto-foto ini, rindunya hati tiada terperi... )

CATATAN PERJALANAN KAMI...

 DR. ASRI ADALAH IDOLA SAYA... 
MENDENGAR NASIHATNYA MEMBUAT SAYA TENANG...
( Suatu hari saya mesti menemuinya... )

 LEBUHRAYA BARU - BUKIT BESI... 

 BERBUKA PUASA DI RUMAH AUNTY ( adik Mok )

 MASJID KG. LAUT DI NILAM PURI
( Nenek saya sebelah Mak asal dari Kg. Laut )

 AKADEMI PENGAJIAN ISLAM UNIVERSITI MALAYA...

 AKSIDENG...

TASIK BANDING...

KLIK : PBS OH PBS...

KLIK : 6 JUN 2012 - BALIK KAMPUNG...

KLIK : 26 NOVEMBER - 1 DISEMBER 2011 : BALIK KAMPUNG

No comments:

Post a Comment