Popular Posts

Friday, August 3, 2012

3 OGOS 2012 - MAJLIS MEMBUDAYAKAN AL-QURAN ( MAQ ) PROGRAM SOLAT HAJAT SEMPENA PEPERIKSAAN PERCUBAAN PMR & SPM TAHUN 2012



MAJLIS MEMBUDAYAKAN AL-QURAN ( MAQ )
PROGRAM SOLAT HAJAT SEMPENA 
PEPERIKSAAN PERCUBAAN PMR & SPM TAHUN 2012
TARIKH : 3 OGOS 2012
MASA : 7.20-8.10 PAGI
TEMPAT : DATARAN ILMU

“Kami telah memasuki waktu pagi, 
kerajaan milik Allah, segala puji bagi Allah. 
Tidak ada Tuhan yang berhak disembah 
selain Allah Yang Maha Esa, tiada sekutu bagi-Nya. 
Bagi-Nya kerajaan dan bagiNya pujian. 
Dia-lah yang Maha Kuasa atas segala sesuatu. 

Ya Tuhanku, 
aku mohon kepada-Mu kebaikan hari ini 
dan kebaikan sesudahnya. 
Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan hari ini 
dan kejahatan sesudahnya. 

Wahai Tuhan-ku, 
aku berlindung kepada-Mu
 dari kemalasan dan kejelekan di hari tua. 

Wahai Tuhanku, 
aku berlindung kepadaMu 
dari siksaan di neraka dan siksaan di kubur“.

Untuk keseluruhan gambar program , klik http://www.facebook.com/media/set/?set=a.498928226799523.133005.100000470507135&type=1&notif_t=like Fb saya... InsyaAllah jika ada ruang dan masa akan saya uploadkan nanti... Untuk setakat ini, belum berkesempatan...

KLIK : 2 OGOS 2012 - MAJLIS PENGHAYATAN RAMADHAN, TADARUS DAN KHATAM AL-QURAN SEKOLAH-SEKOLAH DAERAH JOHOR BAHRU TAHUN 2012 : ANJURAN BERSAMA PPDJB & PANITIA PENDIDIKAN ISLAM DAERAH JOHOR BAHRU

No comments:

Post a Comment