Popular Posts

Sunday, July 15, 2012

DOA & SYUKUR...



...doa penuh keajaiban...kita akan melihat doa itu menjelma satu persatu dalam pelbagai masa, rupa dan warna..
tetapi dengan satu rasa..iaitu; tertunainya harapan...
Ya Allah! betapa hambaMU gagal mengungkapkan kesyukuran...




Saya sungguh-sungguh suka dengar kata-kata dari Dato' Dr. Maza ini...
Sebelum tidur 2,3 kali saya ulang di Iphone saya ini letaknya sebelah bantal,
Ia seakan memujuk saya untuk tidak 'frust' dengan dosa yang terlalu banyak ini dan bersyukur di atas segala nikmat kurniaan dariNya untuk saya dan keluarga selama hayat ini......
Moga Allah mengampunkan dan memberi rahmat untuk beliau sekeluarga, untuk individu yang mengaplodkan video ini dan semoga hendaknya saya dan keluarga seluruhnya juga di bawah rahmat dan pengampunan Allah SWT... Amin ya Allah...


No comments:

Post a Comment