Popular Posts

Wednesday, August 29, 2012

29 OGOS 2012 - KELAHIRAN SAYA...


29 Ogos 2012 - Genaplah umur saya 37 tahun.. 
Satu usia yang sudah hampir ke 40 tahun... 
Moga amal ibadat saya seiring dengan usia tua saya... 
Allah, berkati umur saya di sepanjang hidup ini... 
Redhailah saya... Maafilah saya atas segala jutaan khilaf dan dosa...

Ya Allah...
Ampuni mama...
Kurniakanlah keberkatan seumur hidupnya...
Bahagiakanlah hidup mama dunia dan akhirat...
Amin ya Rabbal 'Alamin

Tuhan, Biarlah kebahagiaan ini sehingga akhir hayat kami...
SEMOGA KAMI SEKELUARGA TERUS BAHAGIA 
TANPA DIGUGAT OLEH SESIAPA DAN APA-APA 
TIDAK KIRA DARI PIHAK DIRINYA ATAU DARI PIHAK DIRI SAYA...

KLIK : 29 OGOS 2012 - MESYUARAT PANITIA PENDIDIKAN ISLAM BIL 2/2012 DAERAH JOHOR BAHRU

No comments:

Post a Comment